Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 23 Januari 2012

KERINDUAN

KERINDUAN
Sayang !!!
malam ini aku di kamar rindu
izinkan aku merasai setuhan salam kasihmu
pun hanya bayu kesepian memeluk erat tubuh jiwaku
itulah dirimu dalam mimpi yang ku temu
aku terlalu rindu
haruman rindu itulah hadir ilusi wajah cintamu
seketika kedamaian jiwa dapat kurasai
tapi terlalu cepat berlalu
pabila aku terjaga dari ilusi
mengalir juga jernih air mata hati
lambang kepiluan yg ku rasai ....

insan biasa
23.1.2012.

Tiada ulasan: