Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 5 Januari 2012

Dikaulah segalanya !


Dikaulah segalanya !

Kerana aku hanya insan biasa
Berkatalah berjuta suara
Aku tidak layak bersamamu juwita
Sering aku mencuba
wajah indahmu ingin aku lupa
tapi aku tidak berdaya
hati budimu mengikat jiwa
relaku lalui nafas derita
namun aku terus berusaha
namun aku terus berdoa
moga detik yang bahagia
nanti akan tiba
kita bersama di malam pengantin cinta.

SALAM KASIH dari insan biasa.

5.1.2012.

Tiada ulasan: