Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 4 November 2010

Salam


Salam

Salam dari hati ku
buat kau entah di mana
pasti tahu di kalbu mu
terlalu deritanya diri ku
bersama menjelma wajah mu
tersenyum menutup kecewa
menghiris lumat jiwa ku
dalam bayu senja
aku terbang kearah mu
tanpa haluan nak ku tuju
patah sayap sayap ku
tersungkur aku di bumi
bagai terhenti nafas yang tak bermaya
biar lelah ku cuba jua membuka mata
aku hanyut di tengah samudera
di lambung ombak bergelora
Namun dahaga saperti di gurun sahara
aku berenang mencari muara
tapi muara sudah lama tiada
terbakar bersama kehancuran cinta .


insan biasa
Kuala Lumpur .



Tiada ulasan: