Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 18 November 2010

Bicara Aku


Bicara Aku

Aku debu kota
Di terbangkan bayu dari desa
Tiada nama tiada rupa
Jauh sekali kaya harta
Biar darah tumpah ke bumi
Bagi ku tidak mengapa
Namun maruah tetap ku jaga
Selangkah aku hulur
Pantang aku berundur
Biar hancur telapak kaki
Tidak aku berhenti
Sekali salam di beri
Aku ingat hingga ke mati
Sepatah aku berkata
Apa jua aku rela
Doa ku pada Ilahi
Moga aku selalu di berkati .



Insan Biasa
Kuala Lumpur .


2 ulasan:

Unknown berkata...

hey thanks for following my blog. nice blog u got!

Insan Biasa berkata...

Eda ...........
Terima kasih ..