Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 2 Ogos 2012

Merindu Cinta

Merindui Cinta

Sekuat daya ku hampiri hatimu
namun dikau bagai tidak mengerti
aku sedang merayu di laman jiwamu
terbayang-bayang begitu indah kamar cintamu

Sering terdengar begitu syahdu
nyanyian puisi kasih mu
bertambah gelora rindu di kalbu
kuilusikan puisi itu untuk diriku
seketika aku berbahagia di alam hayal
namun untuk siapakah nyanyian puisi itu

Bila aku di alam realiti
sebenarnya aku dalam sepi
menanti dan menanti
sesuatu yang teramat sukar untuk terjadi

Namun tidak pernah aku kesali
walau ke hujung nafasku nanti
tidak berubah rasa cintaku ini
dirimu tetap di hati .

insan biasa
2.8.2012

Tiada ulasan: