Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 24 Februari 2012

Kuala pilah n9..kg ibol terachi..

Kuala pilah n9..kg ibol terachi..

damai indah pemandangan mu
memikat hati naluri
teringin aku hadir di daerahmu
menikmati kujujuran alam semulajadi

pasti tika senja
neon di surau akan menyala
berkumpul penghuni desa
menghadap pada Yang Esa
rindu aku untuk bersama mereka

di malam yang sunyi di dada desa
ingin aku berkarya
menulis surat cinta
kepada sidia
kekasihku yang bersembunyi di alam maya
bagai terasa nafasmu yg manja
tapi kau tidak menjelma
dan aku terus jadi pemuja
pada sebuah hati yg masih berahsia....

insan biasa
23feb2012
catatan ini ku buat bila ku lihat pemandangan indah
di kuala pilah n9..kg ibol terachi..

Tiada ulasan: