Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 3 Februari 2012

aku telah cinta pada mu

aku telah cinta pada mu
Di saat petang yg hampir kehabisan waktu
aku mulai mengenali dirimu
di ketika matahari hampir terbenam
ada cinta di hatiku padamu
di waktu aku ingin melafaskan cintaku pada mu
aku terpaksa kehilanganmu dalam arus malam
andai masih ada sisa2 nafasku
aku hanya bermimpi bertemumu ......
insan biasa
2.2.2012
( buat seorang wanita,
apakahkau seorang gadis,
apakah kau seorang janda,
apakah kau seorang suri, ) ?
aku telah cinta padamu .....

Tiada ulasan: