Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 3 Disember 2011

Nota Cintaku

Nota Cintaku

Hatiku tidak dapat bersuara
Lalu jari-jemari dan lidah ku menyampaikan hasrat hati
Lupakanlah kata pujangga bahawa cinta itu bukan di bibir
Lupakanlah kata pujangga bahawa cinta itu bukan pada tulisan
Kerana bibir dan jari-jemariku kejujuran dari hati
Lupakanlah kata pujangga bahawa Sepi itu indah
Kerana bila sepi rinduku semakin menghiris jiwa
Aku sedang rindu dan kau jauh di sana
Aku tersangat pilu
Kalbuku merayu-rayu
Aku merindui cintamu
Rasailah dengan deria hatimu wahai sayang
Betapa penderitaan batinku
Terkesima dalam penantian
Aku terus berdoa
Moga satu saat yang hampir
Kasih sayang kita bertemu di mahligai asmara .

insan biasa

Kuala Lumpur.

Tiada ulasan: