Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 5 Disember 2011

KEKASIH LENAKU

KEKASIH LENAKU

Di ruang terbuka bayu
Ku terdengar suara itu
Siapakah pemilik suara yang mendayu
Sering menyentuhi kalbu
Tika aku sendirian di lamun sunyi
Rinduku memburu suaramu
Sesekali di kamar malamku
Bayu membawa suaramu dalam mimpiku
Kau ku dakap dalam lenaku
Bahagianya aku di saat itu
Kau bagai menjadi kekasihku
Bila aku terjaga
Jiwaku begitu hampa
Sebenarnya aku tak punya .

insan biasa
5.12.11 .

Tiada ulasan: