Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 27 Julai 2011

Tidak Ku Sedari


Tidak Ku Sedari

Beginilah hati
Aku tidak sedari
Tanpa rasa terpaksa
Dengan rasa amat rela
Rupanya aku jatuh cinta

Hatiku berkata cinta padamu
Mungkin engkau tidak tahu
Dan kau tidak menyangka itu
Siapalah aku untuk layak bersama mu
Maafkan aku !!!!
Kerana aku telah merindu pada mu
Aku tahu dalam rindu itu aku berteman duka pilu
Tapi aku tetap bahagia begitu
Bersama kasih dan sayang ku .


insan biasa .
Di suatu sudut pinggir kota Kuala Lumpur .



Tiada ulasan: