Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 30 Julai 2011

Kalian !!! aku dalam sepi



Kalian !!! aku dalam sepi

Terima kasih ...
Kesudian kalian hadir di sini

Tika ini aku ..
Di suatu sudut Kuala Lumpur
2 40 pagi ..
Deraian hujan kedengaran jatuh kebumi
Bayu membawa kedinginan

Sepiku berteman pilu
Ingin aku merayu dan merindu
Tapi pada siapa ingin ku tuju

Wajah mu tersembunyi di bayang langit yang kelabu
Tinggi tidak tercapai pandangan mataku ....


insan biasa
KL .



Tiada ulasan: