Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 11 Februari 2013

Cinta dan pilu

Cinta dan pilu

Insan sepertiku
mampukah aku ke alammu
mendampingi kasihmu
bersamamu di kamar cinta

aku sering bermimpi di dalam mimpi
di alam nyata mungkinkah juga aku bermimpi

sering aku mendengar madah berbicara
sebentuk cincin yang indah
semacam tidak layak
menghiasi jari yg comot dan kasar
hatiku terasa tersindir
dan aku tunduk malu
bersembunyi dalam rindu

namun hatiku tersangat menyayangimu
kerana aku mencintaimu
oh! sayang ...
benarkah kata pujangga
mencintai
tidak semesti memiliki
oh! aku terus pilu
aku tidak mampu melepaskan dirimu .....

insanbiasa
10 feb 2013

Tiada ulasan: