Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Selasa, 7 Ogos 2012

cinta dan ilusi

(Pemandangan pelangi di suatu sudut Kuala Lumpur)

cinta dan ilusi

aku sendiri di daerah sepi
melihat pelangi berlalu
namun keindahan warnamu
terus menemani kenangan
damailah kau sayang bersama cintamu
biarlah aku menjadi bayu
sepanjang waktu menyentuhi batinmu
pun sayang tidak dapat melihat aku
moga sayang tahu
aku ada di jiwamu ...

insan biasa
7.8.2012


Tiada ulasan: