Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 27 Februari 2012

BERCINTA

BERCINTA

Cinta yang kau dambakan
cinta itulah yg aku rindukan
rasa kasih sayang yang ada di hatimu
itulah aku seorang lelaki merindukan
moga itu bukan permainan bahasa indahmu
moga itu adalah kejujuran nalurimu

Andai ada ruang untuk insan seperti aku
terlalu ingin aku menyentuhi jiwa tulusmu

Sayanglah mawar putih yg ku cari-cari
subur indah di halaman pagi
bicaramu buat bergetar setiap denyut nadi
kalbu lelakiku syahdu menanti
sekali sayang kata sudi
berjuta kali aku telah sudi

Dengan sesangat gembira hati
selamat hadir di kamar rinduku
diamilah penuh kerelaan
peluklah cintaku sekuat cintamu
kerana telah lama aku memeluk cintamu
sedangkan sayang tidak memahami

Detik percintaan ini
tiada lagi malam yg sunyi
tiada lagi embun yg sepi
bayu pasti bertiup membawa berjuta wangi
siang yg kepanasan tidak lagi gersang
kita terus bersama dalam indah asmara
Dunia akan tersenyum melihat kita
sebuah percintaan bahagia kita cipta
dari kejujuran seorang lelaki dan seorang wanita

Mawar putih yg ku temui
bahagialah jiwa mu hingga kehujung hari
akan ku jaga akan ku belai sepenuh hati .

insan biasa
27 feb2012.

Tiada ulasan: