Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 14 Oktober 2011

BUKAN MILIKKU


BUKAN MILIKKU

Matahari hampir terbenam di ufuk barat
Indah pemandangan andai berada di tepian pantai
Melihat matahari lena dalam malam
Melihat bulan menjelma di hiasi bintang -bintang
Namun kini aku di pinggir kota
Melayan kenangan ku
Satu ketika aku pernah saksikan keindahan itu
Menjadi satu kiasan alam
Satu ketika aku pernah di kasihi dan di sayangi
Tapi saat itu telah pergi
Di hanyut keganasan arus dunia
Tinggal aku di wilayah gersang ini
Merayu cinta yang tiada
Seketika lagi
Aku dan bayang-bayang
Di selimuti warna kegelapan
Neon malam yang bercahaya bukan milikku .

insan biasa

Kuala Lumpur
14.10.2011 .

Tiada ulasan: