Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 14 Ogos 2010

Hilang

Hilang


Semakin aku sepi
Semakin wajah mu datang pada hati
Semakin aku menjauhi terasa semakin kau mendekati
Aku hilang dalam diri
Tersesat dalam hati .

Yang aku lihat hanya mimpi ......


insan biasa .


( Salam rinduku untuk semua )



2 ulasan:

ghost berkata...

hilang dalam mimpi..
hilang dalam khayalan...

azahrohaizah berkata...

Salam Ramadhan..
sambut lah daku yg datang bertamu..
terasa kenyang jiwa dijamu..
oleh indah nya bahasa puitis nya lagu
ku kan singgah lagi tanpa jemu!



minta izin copy 'Hilang' ye..