Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 11 Julai 2010

Usah tergoda ..

Usah tergoda

Usah tergoda sayang
bicara manis berbisa
darah menitis
luka tak terasa .

Hidup mu usah persia
dunia luas di hadapan mata .

Fahami rentak dunia
kecewa mu hanya dalam mimpi
bila terjaga itulah realiti
dan kau perlu hadapi
hari yang akan datang nanti
bersama pelbagai misteri
menguji kekuatan diri .



Insan Biasa .

8 ulasan:

Lya Colours berkata...

dah nak terguda ni
hehe

Ayue Aishah berkata...

hehehe.. lame dah tak singgah kat sini...

ophanz berkata...

puisi ini biasa tapi sentiasa mengingatkan kita pada apa yang sepatutnya kita terima dalam hidup kita..Realiti

Insan Biasa berkata...

Lya ..
hihi... saya pun ...

Insan Biasa berkata...

Ayue ..
Terima kasih singgah ..

Insan Biasa berkata...

ophanz
setuju tu ....

Jijahh @ f.k berkata...

kadang ... perasaan hadir tampa di minta ... rindu datang mengetuk hati ... jiwa parah menanggung rindu ... akal .. sesak akibat cinta ...

sambungan cinta ada di sesawang ku nanti ...

menanti cinta hadir ke dunia ku ..

Insan Biasa berkata...

Jijahh ..
Jom kita g baca .. hihihi ...