Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 27 November 2009

Salam Aidil Adha









Salam Hari Raya untuk semua ......

Buat teman teman alam maya ,

Buat teman teman yg kenal aku di alam nyata .

Ibu Ayah yang di rindui , kini di kota suci Mekah .

Aku berhari raya di K. Lumpur .

Ibu ayah akan sampai di Malaysia pada 15 Dec.

Selamat mengerjakan haji , Ibu dan Ayah .......

Salam ingatan paling sayang buat Ibu dan ayah .

Ku doa kesihatan mu Ibu dan Ayah ..............

Bila kau tiada di sisi di hari hari sebegini .....
rindu rindu rindu serindu rindu nya .

Bila kau tiada di sisi di hari sebegini ......
Makin terasa betapa kasih dan sayang mereka kepada aku ....
Siapa pun aku , aku lah juara di hati mereka .

Betapa banyak jasa Ibu dan Ayah .
Tak terkira oleh angka yg ada dalam dunia ini ...
Berkorban tanpa mengharapkan balasan.
Cinta cinta cinta cinta .... itu lah di hati mereka .

Tuhan Ku .
Sayangi lah Ibu dan ayah ku .
Berikan lah kemuliaan di dunia dan juga di akhirat pada mereka berdua ........
Aku tidak mampu membalas dan menandingi kebaikan dan jasa mereka .......

Aku sayang pada mu Ibu dan Ayah ......
Aku Cinta pada mu Ibu dan Ayah ......

Aku tahu walau tanpa membaca tulisan ini , Ibu dan ayah mengerti dan memahami hati anak mu ini .........

Ibu
Ayah
Aku
dan semuan insan ,
Moga tidak lupa ,
Cinta yang paling Agong , adalah cinta pada Tuhan Yang Maha Berkuasa .

3 ulasan:

edi berkata...

Allahu Akbar... Allahu Akbar... Allahu Akbar... Laa Ilaaha illallah... Wallahu Akbar... Allahu Akbar Wa lillahilhamd!
Gema takbir dimana mana, mari kita ikuti! Selamat Idul Adha Saudaraku!

alahas30 berkata...

aduh....sedihnya tk dpt balik raya kt kampung.klu kt kg leh mkn daging korban,kt kajang mkn roti jee...ehek ehek....

saadah saadun berkata...

selamat hari raya..
=)